Çay ve kahve içmek, tip-2 diyabet riskini düşürüyor.

Avustralya’nın Sidney Üniversitesinden Rachel Huxley ve diğer ülkelerden bilimcilerin katıldığı araştırmanın sonuçları, “Archives of Internal Medicine” adlı tıp dergisinde yayımlandı. (daha fazla…)

Yeteri kadar su içiyor muyuz?

Birçoğumuzun yeteri kadar su içmediği açık. Bu nedenle vücudumuz tam anlamı ile görevlerini yerine getirmiyor ve çeşitli kronik hastalıklar ortaya çıkıyor. Bazı bilim adamlarına göre doğru su tüketimi ile nerdeyse bütün hastalıklara karşı korunabilmek mümkün. (daha fazla…)

Uzmanlar yemeğin buharda pişmesinin açısından taşıdığı öneme dikkat çekti.
En sağlıklı yemek pişirme yöntemlerinden birisi de buharda pişirmek. Buharda pişirmenin en önemli özellikleri arasında, besinlerin vitaminlerini kaybetmemesi ve bu pişirme yöntemiyle, dışarıdan hiçbir katkı maddesinin besine değmemesi var. (daha fazla…)

beyin 150x150 Beyni geliştirecek öneri Henüz 30 yaşındasınız ve 5 dakika önce elinizde olan anahtarı nereye koyduğunuzu hatırlamıyor musunuz?

Kendinizi genç hissedebilirsiniz, ama beyniniz çoktan yaşlanmaya başladı bile. (daha fazla…)

dis Sağlık ve Milli Eğitim Bakanlığından sağlıklı diş projesi Bakanlığı ve Milli Eğitim Bakanlığı’nın ortaklaşa yürüttüğü koruyucu ağız diş sağlığı projesi kapsamında Türkiye genelinde uygulanması planlanan ve ilk etapta pilot bölge olarak seçilen Karabük ve Nevşehir illerinde İlköğretim okulu 1. sınıf öğrencilerinin dişlerine florlu vernik uygulaması çalışması start aldı. (daha fazla…)

Newer Posts »